Tekoäly ja asiakaspalvelu – parhaat käytännöt AI Finlandin työryhmältä

Miten tekoälyä hyödynnetään asiakaspalvelussa – ja mitä oppeja on kertynyt matkan varrella? AI Finlandin ja Paltan yhteisessä Tekoäly asiakaspalvelussa -työryhmässä on viime kuukausien aikana jaettu kokemuksia, haasteita ja hyviä käytäntöjä tekoälyn soveltamisesta asiakaspalvelun prosesseissa. Tässä vertaissparrauswebinaarissa työryhmän jäsenet esittelevät ryhmän keskeiset havainnot ja jakavat konkreettisia esimerkkejä mm. tekoälyn käytöstä asiakaspalvelun automatisoinnissa, laadun parantamisessa ja asiakaskokemuksen kehittämisessä.
Kohderyhmä
Tapahtumasarja on suunnattu AI Finlandin jäsenille ja toimintaan mukaan aikoville, joilla on kiinnostusta kehittää tekoälyn hyödyntämistä omassa organisaatiossaan ja laajemmin yhteiskunnassa.